Veel voorkomende vragen bij administratieve en website omschakeling

Ik kan niet inloggen

Je hebt via het primaire e-mailadres, dat bekend is bij de club, een uitnodiging voor het gebruik van de KNLTB ClubApp eind maart ontvangen. In dit mailtje staan de gegevens die je kan gebruiken om een wachtwoord in te stellen in de KNLTB ClubApp.
Het is dus erg belangrijk dat je juiste e-mailadres bekend is bij de club. Als je het e-mailadres wilt wijzigen dan dat via de ledenadministratie van de club. 

Let op! Ervaring leert dat het systeem:

1 - een bug vertoont bij @zonnet/@tele2/@versatel e-mailadressen. De KNLTB is nog bezig om een oplossing voor dit probleem te zoeken. Als je zo'n emailadres hebt en je hebt nog een ander type e-mailadres dan kan de ledenadministrateur dit wijzigen in KNLTB.Club en zal je een nieuw wachtwoord toesturen;
2 - minder goed reageert bij @kpn/@planet e-mailadressen. Deze e-mailadressen komen vaak in de spam- of reclame inbox terecht (zie het punt hieronder).

Het duurt vaak even voor je een nieuw wachtwoord ontvang

Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt.

Check je spam- en reclame inbox via je webmail (!)

Regelmatig blijkt dat het wachtwoord in je spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even!

Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie.
Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp.

Wat als ik een dienst heb ingepland en de kantine is nog niet open?

Als de kantine nog niet open is vanwege het Coronavirus komt de betreffende dienst te vervallen en wordt contact met je opgenomen om een nieuw moment af te spreken.

Wanneer is de inloopavond?

Er was een datum gepland maar die gaat niet door. We wachten de ontwikkelingen rond Corona even af. We houden je op de hoogte. De corona maatregelen maken dat e.e.a. wat anders zal verlopen.

Komt er een nieuw afhangsysteem?

Er is een nieuw afhangsysteem in het halletje geplaatst. Ieder lid krijgt een nieuwe pas waarmee zowel de poort kan worden geopend als kan worden afgehangen.
De pas hoeft alleen voor de lezer te worden gehouden.
Nadat bij het afhangsysteem op start is gedrukt wijst een pijl naar de kaartlezer rechts. De kaartlezer voor de nieuwe pas bevindt zich echter aan de linkerkant.

Reserveren van een padel- of Halbaan

De voorziening (Meet & Play) binnen het nieuwe systeem is door de KNLTB nog niet volledig afgerond. Tot nader order blijven de reserveringspagina's van het oude (PlanmySport) systeem in gebruik.

 

 

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 72 582 3741

Groene Voet Alkmaar

Klaas Bootpad 4-6
1827 CX Alkmaar

KVK-nummer

40636741